NamibiË
Namibië brengt je twee keer aan het huilen. "Als je komt; zo leeg, zo droog, zo weinig mensen. Als je gaat; hoe kan ik ooit zonder deze leegte, dit prachtige land".
Vanaf mei tot november is het heerlijk in Namibië. Dit is de droge winterperiode. Het is zonnig, er valt weinig regen en de temperaturen overdag zijn aangenaam. 's Nachts kan het koud zijn, dus een extra jasje en deken is geen overbodige luxe.


Pagina [tcb_pagination_current_page] van [tcb_pagination_total_pages]
